
Personel-CI
Personel Takip Sistemi
Personel-CI personel takip sistemi başlıca özellikleri arasında birden çok işletme kaydı yapılabilmesi, personel bazlı vardiya oluşturulması, personele giriş çıkış hareket eklenmesi, giriş çıkış silinmesi ya da giriş çıkış değiştirilmesi, günlük izin ya da saatlik izin girişi yapılabilmesi, kıdemine göre yıllık izin giriş ve kontrolü, fazla mesai denkleştirme programı, raporların excel, html ve text formatında kaydedilebilmesi, ERP ve MRP yazılımları ile tam entegrasyon gibi özeliklere sahip Personel-CI Personel Takip Sistemi, fazla mesai, denkleştirme, otomatik mail gönderme, izin ve fazla mesai onaylama, shift kontrol modülü gibi opsiyonel modülleri ile işletmelerin tüm ihtiyaçlarına cevap vermek üzere tasarlanmıştır. Personel takip programı sistem bileşenleri arasında kartlı geçiş kontrol sistemleri ve biyometrik parmak izi okuyucu ile birlikte yüz okuma ve tanıma sistemleri tercih edilmektedir.
Personel Takip Sistemi ile kontrol edilebilecek bilgilerden bazıları aşağıdaki gibidir:
– Personel sicil bilgileri
– Personel özlük bilgileri
– Personelin giriş – çıkış hareket bilgileri
– Personelin kullandığı günlük izin ve saatlik izinler
– Kıdemine göre yıllık izin takip
– Günlük puantaj hesaplama ve aylık puantaj hesaplama
– Puantaj Cetveli
– Fazla mesai onay
– Mesai hesaplama ve mesai kontrol
– Denkleştirme
– Esnek vardiya tanımlama
– Yedek posta tanımlama
– Personelin geç gelme, erken çıkma ya da durumları
PersonelCI, birden fazla kullanıcının, farklı yetki seviyelerinde işlem yapabilmesine olanak tanır ve yapılan işlemlere ait kayıtları raporlar.
Firma çalışanlarına ait bilgiler detaylı olarak Personel Bilgileri Ekranı’ndan girilebilmektedir.
– Sicil No
– Kart No
– Gömlek Yaka
– Personel Tipi
– Posta
– Kadro
– Topluluğa Giriş Tarihi
– İşe Giriş Tarihi